Subject: Fwd: Päring Tudengipäevade üritustele: korraldaja poolt autoriseeritud droonilennuala
From: "Joonas Masing" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 13:50:49 +0300

Tere.

Kirjutan taas Tartu Tudengipäevade korraldustiimist, oleme korraldamas 
üritusi, mille käigus sooviksime taodelda droonide lennukeeluala.
Üritused:
-Öölaulupidu: 25. aprill kell 20-00, Tartu Laululava
-Red Bull Arc Arcade: 26. aprill kell 10-18.30, Kaarsild (sama mis varasemas 
meilis)
-Volber: 30. aprill 22-00, Kaarsild (sama mis varasemas meilis)

Palun andke teada, mis võimaluse on nende üritustega seoses ja kui juba 
keegi on taodelnud, kellega peaksime ühendust võtma, et enda droone 
lennutada.

Parimate soovidega
Joonas Masing

---------- Forwarded message ---------
From: Joonas Masing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Tue, 9 Apr 2024 at 11:32
Subject: Päring Tudengipäevade üritustele: korraldaja poolt autoriseeritud 
droonilennuala
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere.

Kirjutan Tartu Tudengipäevade korraldustiimist. Korraldame kevadisi 
tudengipäevi ja sooviks taodelda kolme ürituse jaoks lennukeeluala, et 
ainult korraldaja saaks droone lennutada.
Arc Arcade ja Volber ala on sarnane (vt manuseid). Öölaulupeo ala leiab 
lingilt 
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1vbJjaXYqg8d6g_u2_eg0mspNW7KiU-k 
<https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1vbJjaXYqg8d6g_u2_eg0mspNW7KiU-k&usp=sharing> 
&usp=sharing

Üritused:
-Öölaulupidu 26. aprill kell 20-00
-Red Bull Arc Arcade: 28. aprill 2024 kell 12-17
-Volber: 30. aprill kell 22-00

Kas saaksite palun saata taotluse kui pean täitma.

Parimate soovidega
Tartu Tudengipäevade meediajuht
+372 5681 8250

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.